افتخارآفرینی کشتی و فوتبال ساحلی ایران و چشمان کور رسانه‌های سعودی و ملکه!


جوانان ایرانی باردیگر افتخارآفرینی کردند و این بار در رقابت کشتی فرنگی و جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بر بام دنیا ایستادند اما رسانه‌های معاند حواشی را بر متن غالب کردند.

11/7/2022 9:05:16 AM
کد خبر: 9629

به گزارش سارنا به نقل از فارس، شب گذشته اتفاقات درخشانی برای ورزش کشورمان رقم خورد. تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام قاره ای در فینال این مسابقات از سد برزیل، یکی از پرقدرت‌ترین تیم‌های جهان با نتیجه 2 بر یک گذشت تا در جایگاه اول این مسابقات بایستد.

ساحلی بازان کشورمان در این مسابقات تیم‌های پاراگوئه، ژاپن و آمریکا و امارات را شکست دادند تا در نهایت در فینال ساحلی‌بازان برزیل را که سرمربی سابق ایران را به همراه داشت، به زانو درآورند.

دیگر موفقیت ورزش کشورمان در کشتی فرنگی بدست آمد؛ جایی که کشتی‌گیران ایران موفق شدند با غلبه بر آذربایجان که پیش از این عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده بود، بر قله جهان بایستند.

کشتی فرنگی ایران در شرایطی به این قهرمانی رسید که رنگرز سرمربی تیم ملی، ترجیح داده بود در اکثر اوزان به جوانان میدان دهد و الحق و انصاف که آنها درخشان ظاهر شدند و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خود بردند.

درخشش جوانان ایرانی در شرایطی رقم خورد که برخی رسانه‌های تابلودار از قبیل سعودی نشنال و رسانه ملکه در صدد حاشیه آفرینی دوباره در ورزش کشور بودند.

آنها که طاقت پیروزی و افتخارآفرینی جوانان ایران را نداشتند با جوسازی‌های مختلف، از سرود ملی و سبک خوشحالی بازیکنان درصدد غالب کردن حاشیه بر متن بودند تا نشان دهند که چشمانشان برای موفقیت‌های ایران و ایرانی کور و نابینا است.

موفقیت‌های اخیر ورزش کشور این نوید را می‌دهد که تیم ملی فوتبال کشورمان هم در آوردگاه جام جهانی قطر برای درخشش و تاریخ‌سازی گام بردارد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.