پیروزی بارسلونا باوجود اخراج لواندوفسکی/ پیکه از روی نیمکت اخراج شد


بارسلونا در شبی که لواندوفسکی اخراج شد و با یک گل از حریف خود عقب بود در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

11/9/2022 8:51:11 AM
کد خبر: 9651

بارسلونا در شبی که لواندوفسکی اخراج شد و با یک گل از حریف خود عقب بود در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، بارسلونا در هفته چهاردهم رقابت های لالیگا در خانه اوساسونا به میدان رفت و توانست یک پیروزی سخت اما شیرین را به دست آورد. ابی اناری ها در این بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند تا صدرنشینی آنها ادامه داشته باشد.

در این دیدار اوساسونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۶ توسط داوید گارسیا به گل رسید. در دقیقه ۳۱ اتفاق عجیبی رخ داد و روبرت لواندوفسکی کارت زرد دوم خود را دریافت و از بازی اخراج شد.

بارسلونا در نیمه نخست با یک گل شکست خورد این درحالی بود که ۱۰ نفره هم بود. آبی  اناری ها نیمه دوم را به بسیار خوب آغاز کردند. در دقیقه ۴۸ پدری گل تساوی را برای بارسلونا به ثمر رساند تا تیم امیدوار به پیروزی و کسب امتیاز شود.

در دقیقه ۷۸ رافینیا به جای عثمان دمبله وارد میدان شد و  این هافبک برزیلی توانست در دقیقه ۸۵ روی پاس دی یانگ گل پیروزی را برای بارسلونا به ثمر برساند تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

نکته جالب اینکه پیکه که در این بازی نیمکت نشین بود بعد از نیمه نخست به خاطر اعتراض زیاد به داوری با کارت قرمز مواجه شد.

با این پیروزی بارسلونا ۳۷ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کرد. اختلاف آبی اناری ها با رئال مادرید با ۵ امتیاز افزایش پیدا کرده است البته رئال یک بازی کمتر دارد که در صورت پیروزی اختلاف به دو امتیاز کاهش پیدا می‌کند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.