دستگیری ۱۱ تهدیدکننده کسبه بازار تهران


سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری ۱۱ نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه‌ها را نمی‌دادند، خبر داد.

11/16/2022 9:55:32 AM
کد خبر: 9706

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به وضعیت امروز بازار تهران گفت: یکی از اهداف دشمنان و بدخواهان مردم تعطیل شدن بازار بود که در این رابطه فراخوان‌های بسیاری داده بودند، اما مردم و کسبه با آنها همراهی نکردند.

وی افزود: مردم متوجه شده‌اند که دشمن با مردم دشمنی دارد و تلاش می‌کند تا در جامعه ایجاد بی‌نظمی کند.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور بیان کرد: از ابتدای صبح امروز تعدادی از افراد با ایجاد سروصدا و رعب و وحشت سعی داشتند کسبه را از بازگشایی مغازه‌های خود منصرف کنند.

حاجیان با بیان اینکه برخی از این افراد تراکت پخش می‌کردند و شعارهای تهدیدآمیز می‌دادند، گفت: این افراد کسبه را تهدید می‌کردند تا مغازه‌های خودشان را باز نکنند، اما با حضور به‌موقع پلیس این توطئه خنثی شد.

وی بیان کرد: در نهایت 11 نفر از تهدیدکنندگان کسبه تهران دستگیر شدند و در اعترافات اولیه خود به گرفتن پول از سرویس‌های خارجی برای ایجاد آشوب در بازار اعتراف کردند.

سخنگوی فراجا در پایان گفت: ابزار و ادوات آتش‌زننده و مجرمانه همراه این افراد کشف شد که گزارش تکمیلی آن بعداً اعلام می‌شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.