ترامپ: آمریکا مانند یک بیمار سرطانی درحال مرگ است


رئیس‌ جمهور سابق آمریکا اعلام کرد: آمریکا مانند یک بیمار سرطانی درحال مرگ است.

12/18/2022 8:54:19 AM
کد خبر: 9963

به گزارش سارنا به نقل از مهر و به نقل از نشریه نیوزویک، «دوالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در پیام هایی در رسانه اجتماعی شخصی خود با انتقاد از اف بی آی و وزارت دادگستری کشورش اعلام کرد: کشور ما از درون مریض است. خیلی شبیه به یک بیماری سرطانی در حال مرگ است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این باره ادامه داد: اف بی آی فاسد، وزارت دادگستری و اطلاعات که همه عضو حزب دموکرات هستند، سرطان های این کشور هستند.

وی اضافه کرد: باید با این اراذل و اوباش و ظالمان مسلح برخورد کرد، در غیر این صورت کشور ما که زمانی بزرگ و زیبا بود، خواهد مرد.

نشریه پولیتیکو پیشتر به نقل از دو منبع آگاه از تلاش کمیته تحقیق پیرامون حمله به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱، برای رأی گیری درباره ایراد اتهامات کیفری علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا خبر داد.

بر اساس این گزارش، کمیته مجلس نمایندگان آمریکا که مکلف به تحقیقات پیرامون حمله به ساختمان کنگره شده است قصد دارد طرحی را به رأی بگذارد که از وزارت دادگستری می خواهد دست کم ۳ اتهام کیفری را علیه دونالد ترامپ مطرح نماید.

پولیتیکو افزود که کمیته تحقیق پیرامون حمله به ساختمان کنگره آمریکا بعداز ظهر دوشنبه این طرح را بررسی خواهد کرد.

ترامپ که به تازگی به طور رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام نامزدی کرده، در حادثه یورش حامیانش به ساختمان کنگره در ششم ژانویه، به تحریک شورشیان متهم شده است.

حامیان افراطی و دوآتشه ترامپ در ششم ژانویه ۲۰۲۱ در اعتراض به تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، به ساختمان کنگره یورش بردند؛ حادثه‌ای که منجر به کشته‌شدن ۵ نفر و و شماری زخمی شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.